Octavia Roodt oor die self
octavia_roodt.jpg

“Ek wonder soms of dit net die Trekker nonsens moet wees om ’n sterker geheel te vorm, maar daar is darem ook ander goed waarin ek belangstel,” merk Octavia Roodt op. Haar werk kom uit ’n komplekse plek van kultuur, naakstudie en poësie. 

23826086_2071088926454971_3673138073153717015_o.jpg

Womxn

nuut.jpg

Oranje

3.jpg

A tour of Church Square:

ek is

postkolonialis

ek is

ab-aboriginië

abba my

als je blieft

my nat moedersgrond

tel my op en draai my rond

gaan sit onder my naels

vir dae aaneen

dat hul blou vertoon

met die inspanning

van uitjies graaf

en suig aan die wortels

bokoë in die maan

maar is ek dit?

net grond sal verstaan.

dit praat net nie Afrikaan

23783386_2071088846454979_6444206567216262312_o.jpg

Mense   #sowhite

18580431_2311728039052472_1875454665877880832_n.jpg

Linework exploration inspired by combining poems 1 & 6 from Breytenbach's Oorblyfsel/Voiceover.

24846057_1557651107659113_7301612688608591872_n.jpg

vat my deur 'n stroombaan
maniese masjinerie
uit 'n monster fabriek
daar vêr

19624275_1395576667144976_646867876308844544_n.jpg

Octaja Rödson, tydelike inwoner van Mästa en voorlopige bruid van die wit mos wat om haar groei

Het ’n volle buskaart

En ’n halwe plan

O, kattekwaad en moederspeen

Prewel die bulgaarse bedelares

Wat tolgeld vra

Mag sy toegewikkel word

In hasepels

En nimmer terugkeer na

Sydafrika.

23826104_2071088849788312_5130509967544799838_o.jpg

Inspired by Sheila Cussons’ Bedekte Naak

nuwer.jpg

A lovely day at the Moderna Museet.